- AAAA
שירותי טלמיטינג
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- שירותי טלמיטינג
עם נסיון של מעל 29 בשנה בתחום מענה אנושי לעסקים אנחנו בשידורית מאמינים שהעיקר עבור העוסקים במכירה ושיווק ישיר הוא מיצוי פוטנציאל הקניה המירבי של הלקוחות הפונים נציגי המכירות שלנו עונים על שאלות, מוכרים את מוצריך ומעניקים ללקוחותיך תחושה מקצועית ונעימה בשיחות נכנסות ויזומות. קליטת הזמנות, מכירה טלפונית, טלמרקטינג, שירותי טלמיטינג, סקרים ותיאומים מתבצעים ביעילות ובצורה חלקה. כך הופכת שידורית מענה טלפוני לשלוחה אורגנית וטבעית של מערך המכירות.
נציגי המכירות שלנו יתאמו לאנשי השטח שלך פגישות, בעלות נמוכה יותר ממזכירה עם ניסיון גדול יותר במכירה.
חברת שידורית תעמיד לרשותך מערך של נציגי מכירות מנוסים בתחום המענה האנושי והטלמיטינג שיתאמו פגישות איכותיות עבור צוות אנשי המכירות שלך, הצוות יעבור הדרכה מקיפה על שירותי ומוצרי החברה ובאמצעות מערכת ה- CRM מבית שידורית, ינהלו יומן דו כיווני שישמש כיומן הפגישות לסוכנים ולאנשי מכירות באופן יעיל. כמו כן, נציגנו ילוו אתכם לאורך כל התהליך, גם לאחר שהפגישה התקיימה.
הצוות המקצועי יבנה עבורך תכנית משולבת לניהול הפעילות הכוללת: בניית יומני פגישות ,אפיון קהל המטרה, רכישת קבצים, בניית תסריטי שיחה, אפיון איכות הפגישות בניית הדרכות מקצועיות לצוות הנציגים המשולבות בתכנים המקצועיים של הפעילות ותדרוך למענה טלפוני ברמה מקצועית וע"פ דרישותייך, ניתוח דוחות שיווקים ובחינת כדאיות, הפקת דוחות שליטה ובקרה וניתוחים וכתיבת דוחות סטטוס מסכמים. כפי שניתן להבין שירותי טלמיטינג של שידורית הם הרבה מעבר לשיחה טלפונית. אנשי טלמרקטינג אשר יועמדו לרשות מזמין הפרויקט, יעבדו ע"פ לוח זמנים קבוע אשר ייקבע ע"י מזמין העבודה. את הפרויקט תלווה מנהלת פרויקט מקצועית, כאשר בניית תסריט השיחה והדרכת הטלפנים תעשה על ידה.
דו"חות שתקבל במסגרת הטלמיטינג:
לאורך כל הפרוייקט וגם בסיומו ננפיק לך דוחות מכירה בכל מדיה שתרצו, על פי בקשתכם כאשר האינפורמציה המצטברת יכולה להשתלב בכל תוכנה לניהול מאגר לקוחות או מועדון לקוחות. תוכלו לפקח על העבודה במשך כל הפרויקט תוך תיאום מלא עם מנהלת הפרויקט וכמובן תיעוד השיחות היוצאות יאפשר לכם גם בניית מאגר ידע שייעל את השירות והתמיכה ללקוח.
מלא פרטים כעת וגלה כיצד העסק שלך ישתפר פלאים בזכות שירותי טלמיטינג של שידורית: