- AAAA
דגשים לבחירת מענה אנושי לעסק משפחתי
- מענה אנושי
- /
- בלוג מענה אנושי
- /
- דגשים לבחירת מענה אנושי לעסק משפחתי
על מנת שתוכלו לספק ללקוחות שלכם ולקהל פוטנציאלי שירות מקצועי קיימת חשיבות רבה בבחירת מענה אנושי במסגרת עסק משפחתי.
על הנציגים להפגין ידע רב וניסיון
עסק בו עובדים בני המשפחה צריך לתת שירות מקצועי לקהל הלקוחות שלו באמצעות נציגי שירות. אין זה מספיק להכשיר אדם במיוחד בעל תגובה מהירה אלא עליו להפגין ידע רב בתחום בו הוא מעניק מענה לקהל הלקוחות. לצורך כך, עליו לצבור ניסיון בטיפול בפניות חודשיות ותוך כדי הטיפול בפניות תיווצר ההבנה העמוקה והניסיון. קראו עוד על ניהול אפקטיבי של עסק משפחתי.
מהירות התגובה חשובה אבל גם היכולת לספק תשובה נכונה ומתאימה
אין ספק כי מהירות התגובה חשובה ביותר אך לצד מהירות התגובה קיימת חשיבות רבה גם לספק תשובה מתאימה ונכונה. בסופו של יום עסק המעסיק מענה אנושי נמדד גם לפי התשובות השונות והמקצועיות. ככל שעסק ידע להפגין שירות מקצועי הוא ייתפס בעיני הלקוחות עסק מצליח ובעל יכולת לשמור על קהל הלקוחות שלו ואף לגייס לקוחות חדשים באמצעות מענה אנושי.
יש לספק את ההכשרה המתאימה
אין ספק כי תכונות כמו אדיבות, סובלנות או שירותיות מסייעות בעת מענה לקהל לקוחות אך גם חשוב מאד לדאוג להכשרה מתאימה. ההכשרה המתאימה תעניק לנותני השירות את הכלים להבנת העסק באמצעות הבנה של יתרונות העסק על פני המתחרים, מהם המוצרים השונים בעסק ומהן השאלות אשר הלקוחות שואלים מספר פעמים אודות המוצרים השונים.
במצבים בהם יש היתקלות בבעיה יש להעביר לטיפול מתקדם
לעיתים אנשי השירות יתקלו בשאלות שונות אשר התשובות עליהן אינן חד משמעיות ובמקרים הנ"ל י ש להעביר את התשובה לנציגי המשפחה המוסמכים לטפל בעניין. אותן סיטואציות הנראות מלחיצות ברגע הראשון עשויות להתברר כאפשרות ללמוד אודות העסק ולדעת לתת תשובות מקיפות יותר. ככל שהתשובות תהיינה מקיפות יותר, כך קהל הלקוחות יהיה שבע רצון מהשירות ואף ימליץ על השירות לאחרים.
הפעלת מענה המחזק את הקשר עם הלקוחות
בעת בחירת מענה אנושי קיימת חשיבות רבה לבחור בחברה מנוסה בתחום אשר עושה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. חברה כזו הינה החברה אשר יש לבחור על מנת להעניק לקהל הלקוחות את השירות הטוב ביותר. חברה מנוסה הינה חברה אשר מעסיקה צוות מקצועי אשר יש ביכולתו לטפל בפניות עבור עסק משפחתי בצורה הטובה ביותר.
הלקוח בשיחת הטלפון מצפה לקבלת יחס אישי
בשיחת הטלפון הלקוח מצפה לקבלת יחס אישי. לקוחות אוהבים כי נציגי השירות פונים אליהם בשמם הפרטי ומצפים כי לא ייאלצו אותם להיזכר במוצרים שונים אותם הם מעדיפים לרכוש. כאשר הלקוחות לא נדרשים להשקיע מאמץ וזמן בניסיון להיזכר באיזה מוצר הם מעוניינים הרי הם מקבלים תחושה כי הגיעו למקום הנכון ויש אנשי שירות המספקים להם את השירות המקצועי והטוב ביותר.
יש לכם עסק משפחתי? למה אתם מחכים? השאירו פרטים בטופס