- AAAA
טלמרקטינג
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- טלמרקטינג
29 שנות ניסיון, צוות טלמרקטינג אנרגטי ומוכשר, יצירת מאגר נתונים מגוון, מערכת בקרת דוחות משוכללת ותסריט שיחה ייחודי בעזרת אפליקציה המכירה שלנו.
מחפשים להגדיל את המכירות למוצר שלך? לחזור לכל הלקוחות הפונים אליך תוך זמן קצר ולהעלות את רמת השירות? מחלקת הטלמרקטינג בשידורית בנויה מצוות ייעודי של נציגי מכירות מובילים ומקצועיים המתמחים בדיוק בזה. באמצעות מסירות העובדים בשילוב מערכת בקרה ושליטה מרחוק – שידורית הופכת לשלוחה אורגנית וטבעית של מערך המכירות שלך ולרוב גם השלוחה המצטיינת. המחלקת עובדת הן בעבור שירותי מכירה בשיחות יוצאות והן בעבור מתן שירותי משרד ו Back office.
האנשים
נציגי המכירות שלנו כולם חיים ונושמים מכירה. החל משלב של אפיון הצרכים ועד שלב העברת המוצר – לאורך כל הדרך ילווו את הלקוח שלך, כאילו עשית זאת בעצמך. הצוות בעלי ניסיון רב במכירות ומתמחה בשיחות יוצאות ומכירות טלפוניות. החל מקליטת הזמנות, מכירה טלפונית, טלמרקטינג, טלמיטינג, סקרים ותיאומים – כולם מתבצעים ביעילות ובצורה חלקה. נציגנו עובדים במשמרות מגוונות, כך שנוכל להתאים את שעות העבודה לצרכי העסק שלך.
השלוחה שלך אצלנו
הצוות המקצועי במוקד הטלמרקטינג יבנה עבורך תכנית משולבת לניהול הפעילות הכוללת: אפיון קהל המטרה, עזרה וליווי ברכישת קבצים, בניית תסריטי שיחה, בניית הדרכות מקצועיות לצוות הנציגים, ניתוח דוחות שיווקים ובחינת כדאיות והפקת דוחות שליטה ובקרה. נציגי הטלמרקטינג אשר יועמדו לרשותך, יעבדו ע"פ לוח זמנים קבוע אשר ייקבע במשותף. את הפרויקט תלווה מנהלת מוקד המכירות הטלפוניות, כאשר בניית תסריט השיחה והדרכת הטלפנים תעשה על ידה.
אפליקציית טלמרקטינג ייחודית
תוכנת אפליקציה מיוחדת, פרטי עבודתם של בית התוכנה בשידורית, תועמד לרשותכם לצורך ניהול השיחות במחלקה. באופן אוטומטי ניתן להגדיר לכל אחת מהרשומות דרך פעולה אחרת, או הגדרת תסריט שיחה לפי קבוצות ייחודיות ברשומות, כך אנחנו מאפשרים יעילות גבוהה יותר של השירות תוך ניצול מקסימלי של זמן עבודת הנציג. צורת עבודה זו מאפשרת לכם לקבל בכל זמן רצוי לכם דוחות ביצוע כולל סיכומי פעילות עפ"י הנתונים שנרשמו בבסיס הנתונים.
הפקת דוחות טלמרקטינג - מגוון הדוחות הגדול ביותר בתחום המענה האנושי לעסקים
הרשומות המצטברות לאורך הפרויקט הם הנכס שלכם, ועל מנת לאפשר לכם לאורך כל הזמן להישאר במעקב שידורית מנפיקה לכם דוחות לפי מגוון רחב של פרמטרים ושילוב האינפורמציה בכל תוכנה לניהול מאגר לקוחות או מועדון לקוחות. תיעוד השיחות היוצאות והמענה הטלפוני יאפשר בניית מאגר מידע המייעל את השירות והתמיכה ללקוח. כך תוכלו לפקח על העבודה במשך כל הפרויקט תוך תיאום מלא עם מנהלת הפרויקט.
השילוב המנצח: מענה לשיחות נכנסות בשילוב שיחות מכירה יוצאות
מתכון מיוחד לאלו אשר יוצאים בקמפיין רחב, וצריכים מענה טלפוני לשיחות נכנסות ולאחר מכן גם גיבוי של שיחות מכירה ללידים שנאספו. שידורית מספקת עבורכם קו טלפון ייעודי בו ניתן לקבל למעלה מ-250 שיחות בו זמנית ונציגי המוקד יענו לפי תסריט שיחה מוגדר מראש ויקבלו את השיחות הראשוניות. לאחר מכן, לרשומות שנוצרו כתוצאה מאותו פרסום ראשוני, בדיוק באותו הבניין, יחזרו אליו נציגי המכירות המוכשרים ממחלקת הטלמרקטינג. כך אנו מייצרים עבורך מענה הוליסטי ושלם לכל הטיפול בלקוחותיך, ללא "בזבוז" לידים, המוכר מאוד בשוק.
בין לקוחותינו בתחום הטלמרקטינג: תנועת הליכוד, מפלגת העבודה, התנועה לאיכות השלטון, עיריית רמת גן-תיאטרון יהלום, מפעל הפיס, קופ"ח מכבי, אסותא מרכזים רפואיים, מכון התקנים, אובליגו, ארגון הרוקחות, סע-גל ליסינג, אוסקר, חוליות-החטיבה המשרדית, חברת אינובה, ארגון הרוקחים, קריית עתידים, אדי-המרכז הארצי להשתלות, IPEC ועוד אלפי חברות, מוסדות, מועצות מקומיות, עצמאיים ובעלי מקצוע מכל המגזרים במשק.
שאלות ותשובות על השירות
איך זה עובד?
בהתאם לצרכים שלך אנו מתאימים עבורך את הנציגים שלנו, שכבר עובדים איתנו לאורך תקופה ארוכה ומכשירים אותם לתת מענה מלא ללקוחות שלך. בין אם מדובר בהוצאת שיחות ליזום פגישה, טיוב נתונים, מכירה ועוד מגוון רחב של אפשרויות
האם ניתן לבצע פיילוט בלבד?
בוודאי! אנו מבינים שלעיתים הפעלת שירותי טלמרקטינג הוא על בסיס פרוייקטי בלבד ולכן מאפשרים ללקוחותינו להפעיל את המוקד על בסיס פיילוט ובתום הפיילוט לקבל החלטות
האם ניתן לתמרץ על הצלחות?
בוודאי ואף רצוי! שידורית מתמרצת את עובדיה על בסיס של הצלחות ושירותיות, וכך גם מאפשרים בפרויקטים שונים
האם ניתן שהעובדים יעבדו אצלי?
כמובן. למרות שאצלנו ישנה מחלקת שירותי טלמרקטינג מאויישת וקיימת אנחנו מאפשרים גם ללקוחות שלנו לקבל את העובדים אליהם
האם ניתן לקבל דוחות?
בוודאי! כל העובדים עובדים על בסיס של תוכנת שידורית שמאפשרת הפקת דוחות לכל רשומה ולכל סוג עבודה. רשומות המצטברות לאורך הפרויקט הם הנכס שלכם, ועל מנת לאפשר לכם לאורך כל הזמן להישאר במעקב שידורית מנפיקה לכם דוחות לפי מגוון רחב של פרמטרים ושילוב האינפורמציה בכל תוכנה לניהול מאגר לקוחות או מועדון לקוחות. תיעוד שיחות הטלמרקטינג היוצאות והמענה הטלפוני יאפשר בניית מאגר מידע המייעל את השירות והתמיכה ללקוח. כך תוכלו לפקח על העבודה במשך כל הפרויקט תוך תיאום מלא עם מנהלת הפרויקט.
אם אני רוצה גם שירות לקוחות וגם מכירות האם זה אפשרי?
בהחלט! שידורית מאפשרת ללקוח את כל הפתרונות למתן גם שירות לשיחות נכנסות וגם גיבוי לשיחות יוצאות בעבור מכירה או שירות.
האם ניתן להקים מוקד טלמרקטינג גם ברשתות החברתיות?
בוודאי, את השירות ניתן לבצע גם באופן רב ערוצי המאפשר תקשורת כתובה עם הלקוחות שלך.
מלא פרטים כעת וגלה כיצד העסק שלך ישתפר פלאים בזכות שירותי טלמרקטינג של שידורית: