- AAAA
למה כדאי לקחת שירות מענה אנושי לעסקים קטנים ובנוניים?
- מענה אנושי
- /
- בלוג מענה אנושי
- /
- למה כדאי לקחת שירות מענה אנושי לעסקים קטנים ובנוניים?
עסקים קטנים מתמודדים עם הרבה מאוד משימות ומטלות מאתגרות. וזאת בגלל העובדה שניהול עסק קטן כולל בתוכו מספר עצום של היבטים ותחומים, כמעט כמו עסק גדול. עסק גדול צריך לשווק – גם עסק קטן. עסק גדול צריך לייצר, גם עסק קטן ובינוני. עסק גדול צריך לספק מענה ללקוחות וכמובן, גם עסק קטן. הקושי הגדול של בעלי העסקים הקטנים הוא שצוות מצומצם ומשאבים מוגבלים צריכים לכסות את כל הצרכים ולספק מענה מושלם לצרכי העסק. מציאות זו יוצרת קשיים רבים ומוגבלות בהתפתחות של העסקים הקטנים והבינוניים. מה עושים מול מציאות זו?
התקציב המוגבל
אכן התקציב של בעל עסק קטן הוא לרוב מוגבל ביחס לבעלים של עסק גדול. הוא נדרש להשקיע בפרסום ובשכר של אנשי הצוות, הוא חייב להשקיע במיתוג ובאיכות המוצרים ועוד כהנה וכהנה. אבל הקושי הגדול הוא שהתקציב מוגבל למדי ובעל העסק לא יכול להרשות לעצמו לבזר סמכויות בחופשיות רבה. ומה גם שבעל העסק בכוחות עצמו לא יכול לכסות את כל התחומים. הוא לא מיומן בכל תתי התחומים שנוגעים לניהול העסק ולכם לא יכול לחסוך כל הוצאה.
הוצאה = השקעה שמחזירה את עצמה
למעשה ניתן לומר כי עבור בעל העסק כל הוצאה צריכה להיות מחושבת בצורה כזו. האם ההוצאה הזו תחזיר את עצמה? האם היא תגדיל את היקף המכירות וכתוצאה מכך את רמת ההכנסות של העסק כולו? אם התשובה של השאלה הזו חיובית אזי יהיה נכון להתחייב על הוצאה נוספת במטרה להרחיב את פעילות העסק ולמנף אותו קדימה.
איפה אפשר לחסוך?
אמנם יש עלויות שאי אפשר להימלט מהם, ויש מחירים ששווה לשלם אותם, אך מנגד יש הוצאות בהם ניתן לחסוך. רוצים לדעת במה? במתן מענה אנושי ללקוחות ולפונים. נכון שחשוב לקבל כל פניה ולספק מענה לכל שאלה. אבל מי אמר שלשם כך עליכם להעסיק מזכירה ולשלם לה משכורת מלאה מידי חודש בחודשו? הרי אתם וגם אנחנו יודעים שאין לכם פניות בהיקף נרחב ולכן ההוצאה הזו גדולה מידי עבורכם. מה עושים? פשוט מאוד – פונים אל חברה מקצועית שמספקת שירות של מענה אנושי לעסקים קטנים ובנוניים. חברה כזו מעסיקה צוות של נציגים שערוכים לקבל פניות של עסקים שונים. כאשר לכל פונה הם מספקים את המענה הנדרש ואת התשובות אותן הוא מחפש. זו דרך יעילה ונכונה להוזלת העלויות.
הגדילו את העסק שלכם עם שירותי מענה אנושי של חברת שידורית