- AAAA
מוקד הודעות
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- מוקד הודעות
לא צריך להיות תמיד, קשה להשגה.
שירות מוקד הודעות הבסיסי של שידורית, מאפשר לך להיות זמין ונגיש עבור לקוחותיך, גם כשאינך פנוי לכך.
עם קו טלפון פרטי משלך, עונה נציגה בשם העסק שלך ומאפשרת לך לקבל את כל המסרים מהמתקשרים בצורה שאתה רוצה ע"י שירות הודעות טלפוני אנושי ומקצועי, בזמן שאתה צריך ובערוץ שבו את תחליט.
שירות הודעות אנושי ניתן בעלות נמוכה, כך שאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק ואנחנו נדאג לשקט שלך.
מתי צריך שירות הודעות טלפוני אנושי?
- כשאתה מבלה חלק משמעותי מהיום מחוץ למשרד
- כאשר אתה יוצא למסע פרסום, לעולם אין מספיק קווים במשרדך
- כאשר המזכירה עסוקה ו/או נעדרת מהמשרד בחלק משעות היום
- כשנוצר עומס על קווי הטלפון, הגורם להמתנה ארוכה
- בשעות בהן העסק סגור ו/או כשהטלפון הסלולרי לא זמין. בחגים, בחופשות, במילואים וכפתרון
- לבעיות כח אדם במשרד
- כאשר הלקוחות שלך לא אוהבים מזכירה אלקטרונית, או כשהם פשוט אומרים שאתה קשה להשגה…
שירות הודעות טלפוני בסיסי מאפשר:
ייצוג בית העסק שלך בפני קהל לקוחותיך, שימור הלקוחות הקיימים שלך ומתן מענה ראשוני ללקוחות חדשים, בעלויות נמוכות. בקלות וכמעט ללא מאמץ תוכל לייצר מענה אנושי אישי ללקוחות שלך, תוך מתן שירות נגיש ומהיר. אתה, תישאר מעודכן לאורך כל הדרך.
כיצד תועבר אליך ההודעה עם שירות הודעות אנושי?
- כהודעת S.M.S ישירות לצג הסלולארי שלך.
- פקס יומי והתקשרות למוקד שידורית לשליפת הודעות.
- דרך אתר החברה באינטרנט.
- הודעת מייל בזמן אמת או מייל מרוכז (כל פרק זמן קבוע).
- מהמחשב האישי שלך דרך תכנת CRM בלעדית שאנו מתקינים ללקוחותינו ללא תשלום
ראה גם: שירות מענה אנושי
מעוניין במוקד הודעות לעסק שלך? השאר פרטים עכשיו
קרא עוד: מענה טלפוני
קרא עוד: מענה אנושי חיצוני