- AAAA
מוקד הזמנות
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- מוקד הזמנות
אל תתפשר, תרוויח. השירות שלך, זו המומחיות שלנו כבר 32 שנה.
מהו מוקד ההזמנות בשידורית?
במכירה ושיווק ישיר המתכון להצלחה הוא לדעת כיצד למצות את פוטנציאל הקניה המרבי של הלקוחות כבר מהפנייה הראשונה. נציגי המכירות במוקדי ההזמנות, מספקים את אותה פלטפורמה נגישה להזמנת מוצרים ושירותים.
אך הקמת מוקד הזמנות כרוכה בעלויות גבוהות, ניהול שוטף של כוח האדם והשגת יעדים. במקום זה, נציגי המכירות שלנו עונים על שאלות, מוכרים את מוצריך ומעניקים ללקוחותיך תחושה מקצועית ונעימה, בשיחות נכנסות או שיחות יזומות. כך בעצם קליטת הזמנות, מכירה טלפונית, טלמרקטינג, טלמיטינג, סקרים ותיאומים מתבצעים ביעילות ובצורה חלקה. ושידורית הופכת לשלוחה אורגנית וטבעית של מערך המכירות של העסק שלך.
איך פועל המוקד להזמנות?
צוות מוקד ההזמנות מיומן ומתודרך על בסיס תסריטי השיחה שלך, מדיניות השיווק שלך, עם הג'ינגל הפרטי, עונים בשם העסק שלך והופכים לשלוחה אורגנית וטבעית של מערך המכירות, מבלי להיקלע לקשיי הגיוס, הניהול והעלויות של מוקד מענה טלפוני אנושי אצלך בארגון.
מה כולל מוקד ההזמנות?
השירות כולל בתוכו גם תקשורת אינטרנטית דו כיוונית בין שידורית לבין העסק שלך. הרשומות יתעדכנו ויוצגו בפניך ובפנינו בו זמנית, כך שתוכל להפיק דוחות בכל זמן ומכל מקום בארץ ובעולם. השירות נעזר בטכנולוגיית CTI המאפשרת ניתוב שיחות לנציג שירות המתאים ביותר לתחום העסק שלך ע"פ הגדרה מראש. כך שתוכל להשפיע על רמת השפה, יכולות המכירה הנדרשות ומידת ידע העומק בתחום הרלוונטי, של נציג מענה אנושי שעונה ללקוחותיך. מענה טלפוני אנושי לעסקים מאפשר לך השמעת ג'ינגל פרטי בו תוכל להשמיע מידע על בית העסק, על מוצרים, מבצעים ושירותים שניתנים לשינוי בהתאם למבצעים, חגים וכיוב', כאשר נציגי השירות מטפלים בפניות אחרות.
זמן ההמתנה המירבי לשיחה נקבע באמצעות מערכת CALL BACK המזהה את המתקשר ומאפשרת לנציגי השירות לחזור אליו מיד כשיתפנו, במידה ויבחר באפשרות זו. סל השירותים במוקד ההזמנות מאפשר לנציגנו ולך, להוות זרועי אורגנית מכירתית לשירות שלך ובסוף היום, מאפשר להשיג יעדי מכירות גבוהים יותר. עם שירותי מוקד ההזמנות של שידורית, אתה לא מתפשר, רק מרוויח.
רוצה גם אתה להצטרף לשירות מוקד ההזמנות שלנו? מלא פרטים ונשוב אליכם בהקדם: