- AAAA
מוקד רב ערוצי
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- מוקד רב ערוצי
שירות לקוחות ומכירות בכל ערוצי המדיה - ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, אימייל, מסנג'ר, צ'ט באתר, מיסרוני SMS וגם טלפון, באמצעות כלי אחד וממשק אחד לכל האינטראקציות!
הדור הבא של שירות לקוחות: חדש מבית שידורית, הפעלת מוקד שירות לקוחות במדיה חברתית!
מערכת השירות דיגיטלית בשידורית מאפשרת לנו לנהל קשר ישיר עם לקוחותיך בערוצים המועדפים עליהם. כל פנייה לחברה שלך שנכנסת בערוצים המקוונים מקבלת מענה אנושי מיידי בהתאם לתסריט שיחה שאתה החלטת בערוץ בו הוא פנה!
חבילת הפעלת המוקד שירות לקוחות רב ערוצי בשידורית כוללת מענה ללקוחותיך 24/7 באמצעים הבאים:
- שיחת טלפון
- אימייל
- מיסרוני SMS
- צ'ט חי באתר האינטרנט של החברה
- צ'ט חי בפייסבוק מסנג'ר
- טפסים דיגיטלים אינטראקטיבים
- מיסרוני ווטסאפ
- ועוד
יתרונות השירות:
- חיזוק הקשר בין הלקוח למותג על-ידי שיפור חווית הלקוח!
- קבלה ושליחה של פניות ב: ווטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, אימייל, מסנג'ר, צ'ט באתר, מיסרוני SMS וגם טלפון המספקת חווית שירות חדשנית, מהירה ואפקטיבית!
- צילום והעברת תמונות סטילס בין הלקוח לנציג והעברת וידיאו בזמן אמת.
- שיחות וידאו - ביצוע שיחות וידאו אונליין ותיעוד מלא של הפנייה.
- שליחה של מסמכים דיגיטליים לטלפון הנייד של הלקוח עם יכולת חתימה דיגיטלית על-גבי מסך הטלפון.
- שיחות ועידה דיגיטלית בין מספר משתתפים, כמו למשל להוסיף לשיחה, בזמן אמת, נציג תמיכה בכיר או טכנאי הנמצא בשטח.
רוצים לקבל שירות מוקד רב ערוצי? מלאו פרטים ונחשוב אליכם בהקדם:
קרא עוד: מוקד ייעודי
קרא עוד: שירות לקוחות בוואטסאפ