- AAAA
מוקד תמיכה
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- מוקד תמיכה
מוקדי תמיכה וhelpdesk
בעידן הנוכחי, הלקוח שלך רוצה כבר עכשיו בשיחה הראשונה לקבל שירות מלא ומעמיק. ולא תמיד אתה תתפנה לעשות זאת. מוקד תמיכה בשידורית קיים כבר למעלה מעשור ומספק שירותי HELP DESK לחברות מובילות במשק, חברות בינלאומיות, משרדי ממשלה ועוד. המוקד מאפשר מענה 24 שעות , 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה כולל כיפור ומורכב מצוות בוטיק של תומכים מנוסים בעלי ותק וניסיון במתן שירותי תמיכה אפלקטיבים וסיסטם ומספק עבורכם שירותים מתקדמים בתחום התמיכה הטכנית.במקום להכשיר נציגים, לשאת בעלויות תפעוליות גבוהות הכרוכות בהקמת מוקד טלפוני ושימור כוח האדם, אתה יכול להתעסק בליבה התפעולית של העסק שלך ולקבל בתמורה שקט נפש וחווית שירות גבוה לקהל לקוחותיך.
איך עובד מוקד התמיכה?
מוקד התמיכה שלנו יאפשר לכם לספק מענה ושירות טכני למוצרים או ללקוחות שלכם. באמצעות הצוות ותשתיות השירות שלנו תוכלו לקבל באופן מיידי פתרון התואם לצרכיכם להפעלת שירות איכותי. אנחנו מתמחים במתן מענה ברמה אפליקטיבית למערכות מידע ולמוצרים טכנולוגיים. תהליך העבודה שלנו כולל לימוד האפליקציה, העברת ידע,כתיבת נהלים וביצוע הדרכות פנימיות שוטפות
בפועל מוקד התמיכה משמש כזרוע תפעולית מתמחה בשירות ללקוחות שלך ומעניק מענה אנושי וממוחשב ללקוחותיך גם באמצעות שיחות נכנסות וגם באמצעות מענה כתוב למיילים, צ'אט ברשתות חברתיות ומסרים מיידים, תמיכה אינטרנטית ,השתלטות מרחוק וכו.
הימצאות שידורית כיום בקדמת הטכנולוגיה וטיפוח ההון האנושי, היא שמאפשרת לנציגי השירות שלנו לייצר מפגשים שירותיים, שיווקית ומקצועיים עם צרכני הקצה, שהם לקוחותיך, במשך עשרים וארבע שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, הלקוחות שלך מקבלים את השירות המקיף ביותר.
שירותי התמיכה מעניקים את מלוא הפתרונות הטכנולוגים הכוללים:
- מוקד תמיכה רב ערוצי זמין ללקוחותיך
- נתבי שיחות וג'ינגלים שיווקיים
- מענה אנושי או ממוחשב באמצעות כל ערוצי התקשורת המתבקשים
- מתן תמיכה מלאה כולל השתלטות מרחוק והפעלת אסקלציה
- סיווג פניות לפי נושאים והעברה לפי בסיס נתונים
- בניית אפליקציות ייחודיות כדוגמת CRM ייחודיים שיפתחו עבורך לצורכי מעקב ותפעול
- התממשקות לאתרי אינטרנט
- מתן מענה מלא לגולשים בכל שעות היממה
- הכשרה וגיוס נציגים בהתאם לדרישות הלקוח
ההתמחות שלנו היא להכיר את העסק שלך, ולדעת להתאים לך את הנציגים ותצורת המענה, כך שהלקוחות בכל שיחה ירגישו בבית.
צור עימנו קשר עוד היום ושמע כיצד תוכל לייעל את שירותך ולהעניק חווית שירות מתקדמת ללקוחותיך: