- AAAA
מענה אנושי לרופא שיניים
- מענה אנושי
- /
- בלוג מענה אנושי
- /
- מענה אנושי לרופא שיניים
רופאי שיניים רבים ובעיקר פרטיים עובדים סביב השעון עם מטופלים ולא יכולים לענות לשיחות טלפון חשובות של לקוחות המעוניינים לקבל טיפול או לקבוע תור. רוב רופאי השיניים מחזיקים בקליניקה ובה מזכירה או פקידה שתפקידה לענות לשיחות הנכנסות, אולם לא תמיד המזכירה נמצאת ליד הטלפון ולעיתים העלות של אחזקת מזכירה יקרה עבורם ומצד שני הם חייבים מענה אנושי לצורך זימון תורים, ניהול מרפאה, טיפול חירום ובכלל מישהו שיהיה זמין עבורם. אם כך, הבשורה לא איחרה להגיע וכיום ניתן לקבל מענה אנושי לרופא שיניים באמצעות חברות המחזיקות ברשותן מוקדים ובהם נציגים הפנויים לקבל שיחות טלפון של רופאים.
שירות לרופאי שיניים
השירות הינו נהדר עבור רופאי שיניים, גם לאלו שמחזיקים מזכירה, הרי כאשר היא בשיחה ממתינה או בכל סיבה לא יכלה לקחת את השיחה, הלקוח יעבור למוקד לנציג שיזדהה מהמרפאה ויקח את פרטיו האישיים ולאחר מכן הרופא או המזכירה יקבלו רשומות ויוכלו לחזור ללקוח . דבר זה הוא טוב יותר מאשר מענה קולי, מכיוון שלא תמיד לקוחות משאירים הודעה, מה גם שהלקוח מקבל מענה אנושי אישי ויוכל לספר בדיוק מה הוא צריך, כך שמי שיקבל את הפנייה יידע מראש במה מדובר.
מענה 24/7 ללקוחות ועוד מגוון שירותים נוספים
לא די במענה שאותו מקבל כל מי שמתקשר למרפאה, אלא מדובר על מענה 24/7 שיכול להית יעיל עבור רופאים, במיוחד אם מדובר במקרי חירום. כמו כן, ניתן לקבל שירות טלמרקטינג שהוא מצוין עבור רופאים אשר מפרסמים באפיקי מדיה שונים קמפיינים ובהם אפשרות להשארת פרטים מלקוחות המעוניינים בטיפולים, כך שצוות מכירות מיוחד יוכל ליצור קשר עם אותם לקוחות, להעניק להם מידע ראשוני על בסיס הנחיות של הרופא ותסריטי שיחה שנבנו מראש ולהזמין את הלקוח לפגישת ייעוץ עם הרופא, או להעביר פניה מסודרת לרופא על מנת שהוא ייצור איתו קשר לתיאום או לקבלת מידע מקצועי יותר.
אם כך, נראה כי מדובר בשירות נהדר עבור רופאי שיניים ויוכל להגדיל עבורם את רווחי המרפאה וגם לספק להם נוחות בלתי מתפשרת בעת עבודתם.
המאמר נכתב באדיבות רופא השיניים לאסתטיקה דנטלית, ד"ר רוני אמיד: http://www.roniamid.com/
לקבלת פרטים נוספים אודות השירותים אותם אנו מציעים לרופאים, השאירו פרטים עכשיו