- AAAA
מערכת ניהול תורים
- מענה אנושי
- /
- שירותים לרופאים
- /
- מערכת ניהול תורים
מערכת ניהול תורים לרופאים ששידורית פיתחה עבורכם היא מערכת מתקדמת ביותר ובעלת טכנולוגיה ייחודית המהווה פתרון מושלם לניהול תורים לכל סוגי המסגרות הרפואיות, כגון: בתי מרקחת, מרפאות, מעבדות רפואיות, חדרי מיון, חדרי ניתוח, קליניקות ועסקים שונים בהם קיים צורך בזימון תורים מראש לצורכי קבלת שירותי ייעוץ ושירותים מקצועיים כאלו ואחרים. המערכת לניהול תורים למעשה משלבת בין מספר חלופות לצורכי קביעת התורים כגון:מענה ממוחשב, מענה אנושי 24/7 וזימון תורים מקוון ברשת האינטרנט ובנוסף המערכת מיועדת לצורכי הוצאת שיחות ומתן תזכורות בנוגע למועדי התורים, הזמנת פציינטים ולקוחות לביקורות תקופתיות.
יתרונות מערכת ניהול תורים
- שיפור שירות הלקוחות בעסק שלכם, באמצעות קיצור זמני המתנה באופן משמעותי, יחס אישי ואנושי במענה ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת לקוחותיכם יהיו שבעי רצון
- שליטה מלאה ובקרה של צוות המרפאה (וכל עסק אחר) בסטטוס התורים
- מערכת זימון תורים ללקוחות גם מחוץ לשעות פעילות המרפאה, המערכת לניהול תורים ממשיכה לפעול 24/7 ללא הפסקה
- קיצור משך זמן ההמתנה באופן משמעותי היות והמערכת פועלת בטכנולוגיה מתקדמת ויעילה המתחשבת גם בדחיפות, ביטולים, אישורי הגעה ועוד
- יומן אינטראקטיבי המשלב בתוכו מגוון רחב של פונקציות ניהול, לרבות, ניהול מספר יומנים במקביל
- מעקב דינמי בסיוע מענה אנושי אחר לקוחות המרפאה או בית העסק, מעקב אחר תורים, הוצאת שיחות לצורכי תזכורת בנוגע למועד התור, ביטולי תורים באופן מקוון וכדומה
- הקמת מסד נתונים ממוחשב אודות פרטי המטופלים, מסד הנתונים מאפשר הפקת דוחות תקופתיים לצורכי שיפור השירות, נתוני סטטיסטיקה באמצעות גרפים, המחשות ויזואליות נוספות ועוד
- ממשק ניהול נוח וידידותי לכל משתמש ללא צורך בידע מקדים מלבד הסבר קצר הניתן לאילו העתידים לעשות שימוש יומיומי במערכת
יתרונות המערכת לניהול תורים לצד פונקציות הניהול המגוונות המתאפשרות באמצעותה, מאפשרות למנהלי המרפאה או בית העסק ליהנות מחיסכון מצטבר ולאורך זמן בכל הנוגע לעלויות התפעול. בנוסף, המערכת מאפשרת שליטה מלאה על ניהול הגדרות היומן האינטראקטיבי המהווה חלק בלתי נפרד מהמערכת. הגישה ליומן מתאפשרת בכל אמצעי גלישה לרשת האינטרנט, לרבות, מחשבי לוח וכף יד, טלפונים חכמים, מחשבים ניידים ונייחים.
כיצד המערכת שלנו פועלת
- תמונה של וי שליטה ובקרה מרחוק לפי משתמשים
- תמונה של וימספר יומנים על אותו חדר
- תמונה של ויכריזה, קיוסק והפקת מספר
- תמונה של ויזימון תורים מרחוק במגוון רחב של ערוצים
- תמונה של ויסנכרון לכל קופות החולים וממשקי הבריאות
- יצירת חוקיות לפי סוגי חדרים, סוגי שירות ואפשרויות
- יצירת חוקיות לכל רופא(יומן) לפי נוהל "הבא בתור"
- העברת מטופל בין מספר חדרים וחללים שונים, תוך שימור התהליך
- שליחת SMS אוטומטית למטופל כאשר תורו מתקרב
- דוחות נתונים אונליין לזמנים ותפעול
- ניהול משתמשים וניהול חדרים מבוסס עץ החלטות
- ניהול חדרי המתנה לרבות ממתינים לכל חדר מבוסס עץ החלטות
למי מיועדת המערכת לניהול תורים?
מערכת ניהול תורים מיועדת בין היתר למרכזים רפואיים כגון: בית חולים הכולל חדרי מיון, מעבדות וחדרי ניתוח, מרפאות פרטיות בתחומי הרפואה השונים, לרבות, רפואת שיניים, עיניים ואחרים וכמובן לכל בתי העסק הנוספים בהם נדרשים פתרונות לניהול תורים בכל רמת מורכבות.
מערכת ניהול תורים כאמצעי שיווק יעיל לשימור לקוחות
אחד מהיתרונות המובהקים של המערכת המתקדמת לניהול תורים טמון בעבודה שהשימוש במערכת משדרג באופן משמעותי את רמת השירות המוענקת ללקוחות המרפאה או בית העסק. בנוסף, המערכת מהווה אמצעי שיווק יעיל במיוחד לצרכי קשרי לקוחות ושימור לקוחות וזאת באמצעות פונקציות כאלו ואחרות המאפשרות קשר דינמי ורציף על לקוחות המרפאה/בית העסק, לרבות, השמעת גינג'ל פרסומי בזמני ההמתנה על הקו, משלוח הודעות SMS –ניתן לשלוח מסר שיווקי-פרסומי בכל הודעת SMS המיועדת לצרכי תזכורת בנוגע לתור עתידי וכדומה.
השילוב בין מערכת מתקדמת לניהול תורים וקיצור זמני ההמתנה לבין מערכת ממוחשבת היודעת לבצע התאמות זימון באופן אוטומאטי, מאפשר גם לך, מנהל המרפאה או בית העסק, לשדרג באופן משמעותי את רמת השירות המוצעת על ידי נציגי המרפאה/בית העסק לקהל הפציינטים והלקוחות. בנוסף, שימוש נכון ומושכל בדוחות הסטטיסטיים אותם ניתן להפיק בכל רגע נתון באופן ממוחשב, יסייעו גם לך לפעול להידוק קשרי הלקוחות עם נציגי המרפאה/בית העסק.
פנה אלינו עוד היום למידע מפורט אודות מערכת לניהול תורים של שידורית: