- AAAA
מערכת callback
- מענה אנושי
- /
- שירותי תוכנה
- /
- מערכת callback
כאשר נציגי השירות מטפלים בפניות אחרות. זמן ההמתנה המירבי לשיחה נקבע באמצעות מערכת Callback המזהה את המתקשר ומאפשרת לנציגי השירות לחזור אליו מיד כשיתפנו, במידה ויבחר באפשרות זו.
Callback זו תכונה של מעגל המתנה, המאפשרת ללקוח להשאיר את מספר הטלפון שלו לחזרה מאוחרת. לאחר השארת הפרטים, המערכת מבצעת שיחה למספר הטלפון של המתקשר באופן אוטומטי על פי הגדרות שבוצעו מראש.
שירות זה יכול לשמש אתכם במגוון מקרים, לדוגמא:
• אם לקוח מתקשר וממתין במעגל המתנה, ניתן להציע לו להשאיר מספר טלפון לחזרה מאוחרת במקום המשך המתנה.
• אם אין מענה בשלוחה, להפנות את הלקוח ל-Callback יחד עם הקלטה המזמינה אותו להשאיר מספר טלפון לחזרה.
• אם לקוח מתקשר מעבר לשעות הפעילות, להפנות לקוח ל-Callback יחד עם הקלטה המזמינה אותו להשאיר מספר טלפון לחזרה.
לרוב אנו ממליצים על שימוש בשירות כאשר מדובר בעלייה לאוויר בקמפיין רחב היקף בזמן קצר, כך אנו מונעים נטישה של לקוחות ומציעים ללקוח לחזור אליו כשנוח לו. השיחה כמובן מתנהלת על פי תסריט שיחה מובנה מראש, ומוגדרת לנציג המתאים לכך.
להזמנת השירות, השאר פרטים ונציגנו יחזרו אלייך בהקדם: