- AAAA
קבלת הודעות ישירות WhatsApp
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- קבלת הודעות ישירות WhatsApp
אנו שמחים לבשר לכם שאנו משיקים שירות חדש בו תוכלו לקבל את כל ההודעות שלכם בשידורית גם ישירות לוואטסאפ שלכם!
איך זה עובד?
פשוט מאוד, אתם יוצרים עמנו קשר ומבקשים שנגדיר לכם את השינוי. כל הודעה שמתקבלת בשידורית תשלח ישירות לוואסאפ שביקשתם, ההודעה תתקבל ממספר של שידורית. במידה וישנה בעיה בהודעה ניתן ישירות להגיב למספר ממנו התקבלה ההודעה, ונציג שירות לקוחות בשידורית יצרו עימכם קשר. התהליך עובד באמצעות API לחברת וואסאפ העולמית כך שההצטרפות כרוכה בתשלום סמלי לחודש.
כמה מספרים אפשר לשלוח?
כמה שתרצו! תוכלו להגדיר לאיזה מספרים תרצו שנשלח את ההודעה וזו תשלח ישירות לוואסאפ של המספרים הללו. באמצעות התהליך ששידורית פיתחה אין הגבלה לכמות המספרים שניתן להעביר את ההודעה שמתקבלת אצלנו. כולם ביחד יקבלו את ההתראה משידורית ישירות לוואסאפ, ע"י מספר של שידורית שישלח להם את ההודעה. לצערנו כיום לא ניתן עדיין להעביר גם לקבוצות.
האם זה על חשבון ערוץ קבלה אחר?
ממש לא! ניתן עדיין להמשיך לקבל את ההודעות שלכם משידורית בערוץ שאתם עובדים איתו בין אם זה מייל אונליין, מרוכז, CRM או SMS ובנוסף לשלוח וואסאפ למספרים שתרצו.יחד עם זאת, כיוון שמדובר בשת"פ עם חברה חיצונית, אנחנו תמיד ממליצים להשאיר עוד ערוץ קבלת הודעות פתוח כמו מייל או CRM כדי למנוע מצב שאם מערכת אחת נופלת אין התראה של ההודעות.
האם ניתן רק במקרים דחופים?
בוודאי! ניתן להגדיר שההודעה תשלח אליכם רק במקרה דחוף, ובכך אתם מאפשרים לכם להישאר מחוברים רק במידת הצורך! איך עושים את זה? זה מאוד פשוט. אתם יכולים להגדיר לנו נוהל דחוף ושם אנחנו נתעד את ההודעות כאשר יש מקרה דחוף, במצב כזה רק הודעות דחופות יגיעו בוואסאפ ולא כל ההודעות.
האם אפשר ששידורית תטפל גם בפניות שמתקבלות בוואטסאפ?
ברור, אבל זה כבר משהו אחר. חברת שידורית מספקת שירות רב ערוצי, ויכולים לתת מענה אנושי או כתוב לכל הפניות של הלקוחות שלכם גם אם הם פונים בוואסאפ או פייסבוק או מייל או כל אופן כתוב אחר. המערכת הרב ערוצית מאפשרת לכם להיות זמינים ללקוחות שלכם בכל ערוצי המדיה והרשתות החברתיות ללא צורך במעקב אחרי כל ערוץ לבדו. כל הפניות מתרכזות לעמדה אחת המתופעלת ע"י עובדי שידורית, ולאחר שביחד קבענו תסריטי שיחה ונהלי עבודה – כל הפניות יטופלו תוך דקות בודדות. בנוסף ניתן גם לקבל דוחות ומעקב יומי או חודשי על כל הפניות, ניתן לבצע ועידה או התייעצות וכל אפשרות אחרת שקיימת בטלפוניה.
אני רופא/מרפאה האם זה רלוונטי עבורי?
בוודאי. ניתן לקבל גם הודעה בוואסאפ על קביעת תור או ביטול תור או הודעה מפציינטים במקרים דחופים. הרופאים יכולים לקבל ישירות לוואטסאפ התראה על כל קביעת תור או ביטול תור שנערך ביומן (גם אם זה נקבע אונליין ולא ע"י נציג מענה אנושי) או לדוג' רק במקרים דחופים של מטופלים שצריכים להודיע על שינוי מהרגע להרגע, או לחילופין הודעות על בקשה למרשמים או התייעצות.
נשמע טוב! אז איך מצטרפים?
פשוט מאוד, לחצו על הקישור מטה וניצור עימכם קשר, בהתאם לדרישה שלכם נתאים לכם את החבילה המתאימה, את המועדים שתרצו לקבל את הפניות ולאיזה מספרים להעביר ונתחיל. או שפשוט תתקשרו אלינו 03-5193101
אנחנו ממש כאן מחכים לשמוע מכם!
רוצים להצטרף לשירות קבלת הודעות בוואצאפ? השאירו פרטים בטופס