- AAAA
שירותי מענה אנושי
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- שירותי מענה אנושי
שירות מענה אנושי לעסקים 24/7 במשך 32 שנה ללא הפסקה
לקוח המתקשר לבית העסק שלך, מקבל במהירות מענה אנושי חכם, מקצועי ומדוייק, בהתאם לתסריט שיחה רלוונטי לעסק ולנושא הספציפי שלשמו התקשר, לדוגמא שירות טכני, שירות לקוחות, מכירות, זימון תורים, תיאום פגישות ותחומי שירות נוספים אותם אתה, בעל העסק, תגדיר. המענה הקולי האנושי בחברתנו ניתן במגוון שפות לפי דרישה ובנוסף קיים גיבוי לכלל השיחות כך שתוכלו לעקוב ולוודא שאכן השיחות מתנהלות כרצונכם.
יתרונות בשירות מענה אנושי לעסק שלך
קיום בית עסק נמדד לא רק באיכות מוצריו אלא גם ובעיקר בטיב השירות שהוא מספק ללקוחותיו, כאשר לקוח מחייג לעסק ומקבל שירות מענה אנושי מקצועי ורלוונטי לנושא שלשמו הוא התקשר, הוא רואה את בית העסק כנותן שירות טוב, אכפתי ומתחשב בצורכי הלקוח, לעומת עסק שבו המענה הוא מענה קולי אוטומטי עם שלוחות שאף אחת מהן לא רלוונטית למטרה שלשמה הוא התקשר. לכן שירות מענה אנושי מעבר ליתרונות הגלויים שלו, הוא בעל יתרונות פסיכולוגיים רחבים ובעלי עוצמה על קהל הלקוחות הקיים ועל קהל הלקוחות הפוטנציאלי העתידי לבוא.
נוסף לכך בעידן הרשתות החברתיות כל לקוח יכול בהחלטה של רגע להעלות "פוסט" (כתבה) על היחס והשירות שקיבל מהעסק, בין אם השירות היה טוב והלקוח רוצה לפרגן ובין אם השירות לקה בחסר והלקוח רוצה להזהיר את הלקוחות הפוטנציאליים. מענה אנושי חכם, איכותי, מהיר וזמין משפר את איכות השירות ובפועל, שיפור השירות שווה הגדלת הרווחיות בעסק. רוצה גם אתה להצטרף לאלפי הלקוחות שלנו ולהגדיל את הרווחיות בעסק?
מה כולל שירות מענה קולי אנושי בחברתנו?
- זמינות – שירות מענה קולי אנושי שלנו פועל לרשותך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 364 ימים בשנה (מלבד כיפור), ללא הפסקה ומאפשר לך לבחור מתי ואיך תרצה שנענה ללקוחותיך, איזה פרטי זיהוי לבקש, למי להעביר את המסר ובאיזה טכנולוגיה להעביר את המסר.
- איכות – נציגנו נבחרים בקפידה רבה, בכדי שיתאימו לתצורת המענה שאתה בוחר, לדוגמא: השפה בה יינתן המענה ללקוח, שירות מכירות לעסק, שיחות יוצאות, שירות לקוחות, טלמיטינג, טלמרקטינג, תמיכה טכנית וכו'. אנו ממוקמים בבניין עצמאי בן 5 קומות המאוכלס ע"י עובדי שידורית בלבד 24/7, הבניין נעול ומאובטח, כלל המחשבים ללא כונן למניעת העתקת מידע, רשת האינטרנט מוגנת באמצעות FIREWALL מתקדם, אנו עובדים עם גופים ממשלתיים ולכם הלקוחות מובטחת סודיות על המידע וסודיות רפואית.
- ייחודיות – אנו, בשידורית מענה אנושי לעסקים, לומדים את בית העסק לעומק ומעניקים לו את הפתרון המתאים והיעיל ביותר עבורו. יוצרים יחד תסריט שיחה למכירות, לשירות לקוחות ולכלל השירותים, יחדיו נחזה את מראש את מהלך השיחה, שאלות ותשובות לנציג, ניצור עניין לשיחה עצמה מהשניה הראשונה שלה. כל זה על מנת לספק מענה טלפוני אנושי ברמה הגבוהה ביותר, כדי שאתה בעל העסק וכלל המועסקים בחברה שלך, תוכלו להתעסק בליבה התפעולית ולקדם את העסק אל מימדים חדשים ובהגדלת הרווחיות ותפוקת האירגון מבלי לנתב את השיחות ולענות להן.
- מגוון שירותים – שירותי המענה האנושי מוצעים כגיבוי טלפוני לבית העסק שלך, מחלקת מכירות, מחלקת שירות לקוחות, מזכירה אישית, זימון תורים לקליניקה ומרפאות, טלמיטינג, טלמרקטינג ועוד.
- שפות – השירות ניתן בכל שפה שתרצו, כגון: עברית, רוסית, אנגלית, צרפתית, ערבית, ספרדית וכל שפה נוספת בה תרצו לתת שירות, לפי דרישה.
- חסכון – חסכון בעלויות הארגון, ע"י קבלת שירות מענה אנושי חכם לבית העסק משידורית, אתם חוסכים בהוצאות גדולות על עובדים בעסק, ציוד למחשבים מחשבים, מערכת טלפוניה, עמדות לעובדים, מזכירה, מתאמים והוצאות נוספות. במקביל, הרווחים שלכם יגדלו היות ותהיו פנויים להתעסק בליבה התפעולית של העסק נטו.
- טכנולוגיה – מערכת CTI מאפשרת פתיח אישי לכל לקוח ולקוח, נתב שיחות לפי שלוחה (למכירות הקש 1, לשירות לקוחות הקש 2 וכו'), נתב שיחות לפי שיחה (לעברית הקש 1 וכו') בנוסף השיחה תועבר לנציג הדובר את השפה המבוקשת, ג'ינגל שיווקי ועוד. מערכת זיהוי דיבור המאפשרת זימון תורים ללא הקשה על המקשים בטלפון. מערכת CRM המאפשרת שליטה מרחוק, מערכת WEB SERVICE המאפשרת תקשורת אינטרנטית דו-כיוונית ומערכות נוספות.
כל אחד משירותי המענה האנושי שתקבל מותאם אישית לדרישות שלך ולתחום העיסוק הייחודי, אנו דואגים שתקבל את השירות המתאים ביותר, באיכות, במקצועיות ובזמינות גבוהה על פי דרישה. שירות מענה אנושי לעסקים 24 שעות כולל בתוכו גם תקשורת אינטרנטית דו כיוונית בין חברתנו לבין העסק שלך בין אם מדובר בארגון גדול או עסק קטן. הרשומות יתעדכנו ויוצגו בפניך ובפנינו בו זמנית, המענה הטלפוני שלנו חובק עולם, כך שתוכל להפיק דוחות בכל זמן ומכל מקום בארץ ובעולם.
בעל עסק, מלא פרטים וגלה עד כמה מתקדם, יעיל ומרשים יכול הארגון שלך להיות בטלפון!