- AAAA
שירות טלפוני למסעדות
- מענה אנושי
- /
- בלוג מענה אנושי
- /
- שירות טלפוני למסעדות
היום בעולם הדיגיטלי כולם זמינים ונגישים, לכן אתה בתור נותן שירות צריך להיות מוכן ונגיש עבור לקוחותיך כל הזמן. צוות המסעדה לא תמיד יכול להיות פנוי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע עבור הסועדים שלך.
מה כולל שירות טלפוני למסעדה?
- ראשית זמינות, למה בעצם לא לאפשר ללקוחותיך זמינות מלאה, גם כשהמסעדה איננה פתוחה לקבלת קהל?
- אנו מספקים מענה אנושי וגיבוי טלפוני עם קו טלפון משלך, אותו תוכל להעביר לנציגנו בכל שעות היממה ואנו נענה במהירות ואדיבות למתקשרים למסעדה, כך שבזמני הלחץ "הפיק", לא תפספס לקוח.
- בשעות פתיחה או סגירה, המסעדה עדיין זמינה לסועדיך.
- תוכל לקבל נתונים מדוייקים על כמות פונים גם לפי שעות.
- תוכל לעקוב על כמות המתקשרים להזמנת מקום.
- בזמן יציאה לקמפיין שיווקי, תדע לסווג מקור הגעה והיכן הצלחת יותר או פחות.
- בזמן ההמתנה, תוכל להשמיע תוכן שיווקי של המסעדה שלכם.
שידורית כבר למעלה מ- 29 שנה, מפתחת ומחדשת את שירות המענה האנושי כך שיתפרו במיוחד לכל מגוון העסקים, כל מסעדה, בר או בית קפה, הוא עסק אשר שמספק שירות כמו כל חברה אחרת מתחומים אחרים, לכן שירות לקוחות למסעדות, בשנים האחרונות חווה צמיחה משמעותית, מתוך הכרה בצורך ליצירת זמינות ונגישות לכל הסועדים, בכל שעות היום והלילה.
למה כדאי להשתמש בשירות מענה טלפוני למסעדות ?
מרבית המסעדות המובילות בארץ, כבר הצטרפו לשירות השארת ההודעות למסעדות בשידורית.
שירות מוקד הודעות למסעדות, מאפשר גיבוי טלפוני, מענה אנושי ושירותי לקוחות מגוונים ללקוחות המסעדה שלך.
את ההודעות תוכלו לקבל דרך קובץ מרוכז בשעה בה המארחת מגיעה, או לחילופין כל הודעה מיידית.
גם כאשר מדובר במקרים דחופים, צוות נציגי שידורית יפעלו לפי הנהלים שאתם תגדירו מראש.
אנחנו זמינים לקבלת עדכונים שוטפים במשך כל שעות היום, כך שאין דאגה לגבי כל הודעה.
ובמהרה ובקלות, שידורית הופכת להיות זרוע מגבה ללקוחות המסעדה שלך, במשך כל שעות היממה.
לחצו על מערכת ניהול תורים לקבלת פרטים נוספים.
בטח בתקופת הקורונה שכולנו חווים, המעט שנוכל לעשות זה לתת שירות מצויין