- AAAA
שירות עירוני - מוקד 106
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- שירות עירוני - מוקד 106
עם מוקד עירוני 106 מבית שידורית - העירייה מעולם לא נשמעה טוב יותר.
הפעלת מוקד 106 באמצעות נציגים ייעודיים ומקצועיים, מענה לכל שיחה נכנסת, תיעוד מלא וגם מעכשיו המוקד העירוני זמין גם ב-WhatsApp - הפעלת מוקד 106 לא רק באמצעות מענה טלפוני – אלא גם באמצעות אפליקציית המסרים.
בעולם ורוד, כל שיחה הנכנסת לעירייה הייתה מטופלת מיידית בצורה אפקטיבית תוך עדכון מלא של הפונה בסטטוס פנייתו. בין אם מדובר בדיווח על בעל חיים משוטט, תקלה ברמזורים, בור בכביש או עץ הזקוק לגיזום הפונה מיידית היה מגיע לאיש המקצוע הרלוונטי, שידאג לטפל בפנייתו תוך הפעלת שיקול דעת ועדכון על סטטוס מצב. בעולם ורוד גם כל סוגי הפניות היו נשמרות במערכת וכל שיחה נכנסת הייתה מתועדת וכל שיחה שננטשה – הייתה נשמרת. וכך כל תושב היה יודע שיש למי לפנות.
אבל אנחנו בשידורית יודעים ומבינים, שאנחנו לא חיים בעולם ורוד. ולא כל עירייה יכולה להפעיל מוקד 106 משלה בצורה שתאפשר טיפול מקיף בתקלות 24/7 בצורה איכותית ומקצועית.
כי קודם כל, זרימת השיחות למוקד 106 משתנה מתקופה לתקופה ומשעה לשעה ולכן קשה לענות לכל השיחות, בכל השעות, באותה איכות וללא זמני המתנה ממושכים. בשעות העומס, במידה והמוקד אינו מספק את הביקוש הטלפוני הנדרש, התושבים, אשר לא מסוגלים להשיגכם, חווים כעס ומרמור - עובדה אשר מחבלת בחוויית השירות של התושב. התנודתיות העלולה להיגרם בכוח האדם כתוצאה מחוסר ידע בניהול מוקד, תגרור חוסר התמקצעות וחוסר מוטיבציה של העובדים ואף יתבטא באיכות השירות הניתנת ללקוח כאשר לא כל פניה תגיע באמת לגורם המקצוע הרלוונטי.
ולכן, אנחנו פה - המוקד 106 מבית שידורית, מספק לתושבי הערים מענה ראשוני מלא במגוון נושאים בשגרה ובחירום 24/7 ומעניק שירות מלא תוך תיעוד השיחות, רישום השיחות ומייעל המודל הקיים בעירייה.
שידורית מספקת לכם מס' טלפון ייעודי לכל הפניות למוקד 106 העירוני, אליו יופנו קווי הטלפון בעירייה, נתב וירטואלי יסווג את סוג הפנייה ויפנה לנציג שיטפל בפנייה על בסיס המידע שינתן לנו או יעבירה לאיש המקצוע הרלוונטי בעירייה. כל שיחה נכנסת תרשם במערכת הDASHBORD של שידורית ותוכלו להוציא ממנה דוחות מידי חודש. וכל פנייה תוכלו לקבל גם במייל, בSMS, בפקס או באמצעות שם משתמש וסיסמא למערכת.
ומה קורה בפניות דחופות או במקרים מיוחדים?
פניות דחופות יטופלו באותו הרגע באמצעות פתיחת קריאה והפעלת כונן. נציג מטעם שידורית יצור קשר עם הכונן הרלוונטי ויודיע לו על התקלה, לאחר תקופה זמן מוגדרת הנציג יצור קשר לוודא הגעה למקום האירוע ובתום הטיפול הקריאה תיסגר בשידורית ותרשם במערכת כקריאה שטופלה.
מעכשיו המוקד העירוני זמין גם ב-WhatsApp : ערוץ תקשורת נוסף וחדשני לפניות תושבים למוקד: באמצעות אפליקציית המסרים המיידיים WhatsApp .
השירות מאפשר להעביר פניות מוקד באמצעות הודעות טקסט, סרטון ותמונה! כך שהתושבים יוכלו לפנות למוקד באמצעותו בזמינות של 24 שעות ביממה, כמו השירות הטלפוני במוקד. הוא חוסך את הצורך בהמתנה טלפונית וינגיש את המוקד העירוני לאוכלוסיית בעלי מגבלות שמיעה.
לקבלת השירות, השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אלייך בהקדם: