- AAAA
למה צריך קול סנטר
- מענה אנושי
- /
- בלוג מענה אנושי
- /
- למה צריך קול סנטר
מוקדי קול סנטר (call center) הפכו בשנים האחרונות לאחד השירותים ההכרחיים בכל בית עסק, הרי לא כל עסק יכול להרשות לעצמו להחזיק טלפנים או כמה מזכירות כדי לענות לשיחות או לחזור ללקוחות שהשאירו פרטים דרך קמפיינים או פרסומים שונים.
קול סנטר - למה זה טוב?
מטרת קול סנטר לאפשר לאותן חברות אשר מתקשות לעמוד בעומס של השיחות לשפר את שירות החברה ולהעניק מענה מיידי לכל לקוח. למעשה, מדובר במוקד שירות לקוחות המקבל שיחות של חברות שונות, כאשר המוקדנים יודעים מראש מהיכן הם קיבלו את השיחה ובכך הם יזדהו כאילו הם נותני שירות של העסק עצמו.
למי מתאים שירותי קול סנטר?
התשובה היא לכל עסק או ארגון, בין אם מדובר על עסק קטן, בינוני ואפילו לחברות גדולות. הזמינות ללקוחות פוטנציאלים או לקוחות קיימים היא הכרחית בכל עסק, בין אם מדובר על עסק עם עובד אחד המעניק שירות או מדובר בחברת ענק, הרי לא לכולם יש את האפשרות לענות תמיד לשיחות, גם אם מדובר על עסק שמחזיק ברשותו מזכירה או פקידה, הרי בשעה מסוימת היא הולכת, היא לא תמיד יושבת ליד הטלפון, יוצאת להפסקה, נמצאת בשיחה אחרת וכו' ולכן אין מי שיענה ללקוח כדי להעניק לו מידע או שירות מסוים. גם כאשר מדובר על חברה המחזיקה במנהל מכירות צמוד, לא תמיד הוא זמין ויכול לתת מענה טלפוני, דבר זה מגביר את הביקוש למוקד מענה טלפוני.
לא רק מענה לשיחות, אלא גם טלמיטינג וטלמרקטינג
כיום ניתן לראות כי call center מעניק גם שירות טלמרקטינג או טלמינטינג העובד בעזרת תסריט שיחה, כדי למכור ללקוחות שירותים או מוצרים שונים. ההבדל בין טלמיטינג לטלמרקטינג הוא ברור – בשירות טלמיטינג מדובר בשיחות יזומות על פי מאגר ופלח שום מסוים ללקוחות כדי להציע להם לקבוע פגישה עם איש שירות או לתת להם מידע מסוים שיוביל לרכישה. לעומת זאת, טלמרקטינג הוא מוקד המעניק מידע או מכירה ללקוח שכבר יצר קשר והשאיר פרטים דרך אתר החברה או קמפיינים של פרסום, ויש צורך לחזור אליו ולתת לו מידע נוסף.
גם לכם מגיע קול סנטר, השאירו פרטים בטופס ונצא לדרך