- AAAA
מוקד טלפוני
- מענה אנושי
- /
- שירותי החברה
- /
- מוקד טלפוני
בעידן שבו ישנה תחרות קשה בין עסקים, וחברות צצות כמו פטריות לאחר הגשם, חברות ועסקים רבים עמלים קשה על מנת למשוך אליהם כמה שיותר לקוחות לעסק. אך כידוע, אחד האתגרים הקשים יותר עבור בעלי עסקים הוא לאפשר לכל לקוח לקבל מענה מידי, אנושי, כאשר הוא פונה לחברה לקבלת פרטים נוספים על המוצר או השירות.
מוקד טלפוני לצורך מתן שרות ללקוח
כיום, כל חברה המכבדת את עצמה מחזיקה מענה טלפוני אנושי, לצורך מתן שירות ללקוח. אך לעיתים, אין לחברות די תקציב להחזיק כוח אדם נוסף או בכלל להחזיק מזכירה לצורך מתן שרות טלפוני בזמינות מלאה, מה שיוצר שהם עמלים לשווא לגייס לקוחות לחברה. במקרים אלו, הפתרון הטוב ביותר הוא לפנות לחברות המציעות שירות מענה אנושי על ידי מוקד טלפוני, קול סנטר, שיקבל את השיחות הנכנסות ויספק ללקוח מידע ראשוני, או שיקח את פרטיו ויעביר אותם לבעל העסק להמשך תהליך.
בחברתנו, שרות מוקד טלפוני הוא כל כך יעיל, נניח שהלקוח שלך מתקשר למחלקת תמיכה וקיימת אצלו בעיה טכנית קריטית כלשהי, כמוקד איכותי אנו מספקים מענה מיידי ללקוח, אנו עונים בשם המחלקה הטכנית של החברה, מגדירים את סוג התקלה של הלקוח שהתקשר, לוקחים ממנו את כל הפרטים הדרושים לצורך זיהוי וחזרה אליו עם תשובה ומעברים את המידע למחלקה הטכנית בחברתך. כל זה כמובן לפי הגדרות שיחה, שאלות ותשובות שאתה הלקוח מגדיר מראש.
כל היתרונות של מענה אנושי על ידי מוקד טלפוני (Call Center):
מגוון שפות – את שירות המענה הטלפוני ניתן לקבל במגוון רב של שפות, בין אם מדובר על מענה באנגלית, ספרדית, רוסית, ערבית, צרפתית ועוד מגוון שפות נוספות בהתאם לדרישה.
זמינות 24/7 – לא תמיד בעלי עסקים יכולים להעניק מענה 24/7 ללקוחות החברה, אך מצד שני חברות אלו מעוניינות להיות בעלות יתרונות רב על פני המתחרים שלהן ולספק שירות יוצא דופן. אם כך, הקמת מוקד טלפוני שיהיה זמין עבור שיחות נכנסות בכל שעות היום ולקבל הודעות הוא הפתרון הטוב ביותר.
כוח אדם גדול – מוקד טלפוני מכיל מבחר רב של כוח אדם אשר עובדים במשמרות וזמינים לקבל שיחות נכנסות מלקוחות.
לעומת זאת, מזכירה או נציגי שירות לעיתים נתקלים בעומס ולא יכולים למשוך את כל השיחות המתקבלות למשרד, כך שמדובר ביתרון גדול שיכול לתרום רבות לעסק ולשפר את התדמית שלו, כלומר אתה כבעל העסק מקבל כוח אדם שלולא השתמשת בשרות שלנו היה עולה לך הרבה יותר, ניירת וחוזים עם העובדים, תשלומים לבירוקרטיה ועוד.
חיסכון בעלויות – מענה אנושי לעסקים על ידי מוקד מקצועי יכול לחסוך כספים רבים לבעל העסק, כיוון שמדובר בתשלום חד פעמי חודשי או שנתי, זאת ביחס להחזקת נציג שיענה לשיחות, הרי החזקת עובד דורשת תשלום ביטוחים, משכורת, הטבות, מקום במשרד ועוד הוצאות גבוהות אחרות שלא מאפשרות תמיד לבעל העסק לעמוד בהן.
צרו קשר עוד היום ותהנו ממוקד טלפוני איכותי ומקצועי המותאם אליכם, ואתם ? אתם תוכלו להתמקד בעבודה עצמה!